الجمعة، 16 ديسمبر 2011

22 سنة ....كل يوم ميلاد وانا بخير :)





officially 22





تميت 22 سنة ....كبرت اوووووووووووي...بس بردو لسه صغننة 

يوم ميلادي السنة دي....بكل المقاييس كان حلو...الحمدلله 

مقارنة بالسنة اللي فاتت فــــ الحمدلله  حققت كذا حاجة كان نفسي فيها 

يمكن مفيش حاجة كملت للاخر لاني لسه ف بداية الطريق....بس ع الاقل اخدت خطوة البداية 

ودخلت التحدي ....الحمدلله 

يوم ميلادي السنة دي كان سكر

شكرا لكل الناس اللي عايدتني ....شكرا لكل اللي كلموني...شكرا لكل اللي بعتولي 

شكرا لأحلي اهل وعائلة ف الدنييييييييييييييييييييييييا 

كانت مفاجاة جااااااااااااااااااااااامدة بجد ....وخاصة انكم  عملتوا نفسكم مش عاملين ليا عيد ميلاد ولا اي حاجة 

ألف شكر بجد ليكم كلكم :) 

ربنا يخليكم ليا 


شهر ديسمبر 
أنا بعشقك بجد :) 





بكل ما تحويه الكلمة من معاني 
بحب شهر ديسمبر اوووووووي
بجد له ف قلبي ...تفاصيل رائعة
الشهر ده من احب الشهور الي قلبي


كل سنة وانا بخير وحلوة ومحبوبة
كل سنة يارب تعدي عليا وعلي كل اللي معايا
تمام وكلنا نكون بخير
ونفضل سند بعض انا وهما دايما

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين

بجد بجد اتبسطت :)


هناك تعليقان (2):

Hanan w Haneen يقول...

كل سنة وانتى طيووووبة يا أمنية وعقبال مليووون سنة ويارب السنة دى تكون احلى من كل اللى فات وعيدميلادك الجاي تكونى قدرتي تحققي اللى بتتمنيه ان شاء الله

أمنية يقول...

وانتي طيبة يا نونة :)

آآآآآآآمين يارب جميعا

وكل سنة وانتي طيوبة ;)