الأحد، 17 يونيو 2012

أعشق كَونِ عروسة ♥





بحب مشاركتي لأصحابي ف خطوات مستقبلهم 

بمعني ....مؤخرا كده ماشاء الله لا قوة الا بالله ....كذا بنوتة من صحباتي جالهم عرسان وماشاء الله الدنيا ماشية ....بدأوا يحكولي وياخدوا رأيي ف حاجات ....انا بحب كده جدااااااااااااااااااااااااااا

وخصوصا لما بكون معاهم من البداية :) 

فاكرة ف رمضان اللي قبل اللي فات ...صديقة ليا كان جايلها عريس ....والمقابلة كانت ف النادي (هي واهلها وهو واهله) 

المقابلة كانت بعد الفطار الساعة 8 ....بمجرد ما البنت فطرت ...كلمتني تسألني تلبس انهي طقم ....وانا قولتلها البسي الدريس البني ع الشميز البيج ....والشنطة البيج والشوزة البيج :) 

قالتلي البس النضارة ولا لاء ....قولتلها لو الطبيعي بتاعك بيها البسيها ....الطبيعي بتاعك من غيرها يبقي متلبسيهاش :) 

وكل شوية التليفون يرن ....تطلع هي تسالني علي حاجة :) 

لدرجة ان ماما قالتلي ....لاء انتي تروحي معاها ;) :D 

ولا اخفي عليكم سرا البنت كان نفسها تاخدني معاها :) 

وعدي الموضوع :) 

كنت حابة مشاركتي ليها ف كل تفصيلة....هي وكل البناويت اصدقائي 

بجد بيبقي الموضوع له طابع خاص عندي :) 

الايام دي ماشاء الله لا قوة الا بالله كذا بنوتة من اصحابي ماشاء الله بيبدأوا حاجات جديدة اللي بيتقدملها عريس واللي اتقدملها خلاص واللي ماشيين ف الموضوع 

ربنا يتمملكم علي خير ويباركلكم  ويجعلكم قرة أعين لبعض 

ويارب  يرزق كل البنات :) 

بالمناسبة العنوان انا كتبته كده عشان لما بشوف اي واحدة فيكم عروسة سكر ....بلاقي نفسي ف المرايا زيك بالظبط ...بشوف نفسي فيكي ....ببقي فرحانة لفرحك ....وببقي مبسوطة ليكي اوي...وقلبي بيبقي بيدق اووووووووووووي من كتر فرحتي بيكي :) <3 

لكل البناويت اللي كلموني مؤخرا عن مواضيع ليهم 

ربنا يباركلكم ويحفظكم واشوفكم بالفساتين البيضا قريب 

اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين 


هناك 4 تعليقات:

Bent Men ElZman Da !! يقول...

بجد انتى روحك جميله اووووى
انك تساعدى اصحابك على اد ما تقدرى
وتكونى مبسوطه ليهم كده
ده قليل لما بيبقى موجود دلوقتى
ربنا يرزقك الخير عشان انتى تستاهلى :)

βent Pasha يقول...

ربنا يقدرك دايما على فعل الخير ويجعله ف ميزان حسناتك ، ويرزقك بالخير اللي بتتمنيه لنفسك ولغيرك

تحياتي لروحك الطيبة
:-)

سلمت يداكِ

أمنية يقول...

بنت من الزمن ده :)

مش عارفة اقولك ايه ....بس كل اللي اقدر اقوله اني اقولك يارب زي ما دعيتلي بالخير ...يتحققلك الخير والبركة ف كل حياتك وعمرك :)

ربنا يبارك فيكي ;)

أمنية يقول...

بنت باشا :

يااااااااااااااااارب يا حبي
آآآآآآآآآآآآآآمين

وانتي كمان ...دعواتك حلوة اوي ولمست قلبي جدا

ويارب ليكي مثلها واكتر كمان

شرفتيني بجد ;)