الثلاثاء، 19 فبراير 2008

الدنيا برد......ايام الشتا


النهارده الجو كان سقعة جدااااا

بجد كان ساقع لدرجة مكناش قادرين نستحملها

بس سبحان الله علي الرغم من كده انا كنت حاسة بدفا

بس مش دفا الشتا ....... لا ده دفا من نوع تاني

بجد كنت حاسة اني مدفية بأهلي ... بحبهم وحنانهم

واحتوائهم


كنت حاسةاني مدفية بأصحابي ..... بوجودهم معايا

بجد كان يوم حلو ع الرغم من انه كان قصير اووووي


بعد ما خلصت محاضرة الانجلش .....نزلت انا ودودو(دعاء)

ونوجا(انجي سليمان) وجيجي(انجي حاتم) وروحنا الكافيتيريا

جبنا سندوتشات اكلنا وبعدين كنا ناويين اصلا نشرب حمص

بجد كان يوم حلو اكلنا وشربنا وضحكنا


بجد بجد الف حمد والف شكر ليك يارب

انا بحبك اووووووي يارب
يارب ديمها عليا نعمة
اااااامين يارب العالمين

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

السلام عليكم

ربنا يديم عليكي نعمة الاهل والاصدقاء
ويفرحك بيهم دايما يارب

فعلا لحظات قليلة من السعادة تجعلنا ننسى الكثير من الاحزان

ربنا يوفقك

تحياتي