الأربعاء، 27 فبراير 2008

قلب واحد؟؟؟؟





الاغنية دي نودي صاحبتي كانت قالت لي عليها
اغنية قلب واحد
بس مهتمتش اني اسمعها اووووووووي

وفجأة بأقلب ف القنوات لاقيتها قلت اما اسمعها

لاقيتها بتقول:

قلب واحد مش كفاية ف حبي ليك

ده أنت محتاج ألف قلب يحس بيك

قلب يعشق بس صوتك

قلب يتأمل سكوتك
قلت تاني عشان عينيك

شوف بقي كام قلب لما يجي يوم وألمس ايديك
بجد اغنية رومانسية بطريقة مش ممكن

اد ايه ممكن يكون في حد بيحب حد بالطريقة دي

حتي اللحن فيه رومانسية

بجد الرومانسية دي حاجة جميلة بجد

وعلي فكرة في ناس فاهمين الرومانسية غلط

في ناس فاكرين ان الرومانسية ان الواحد يقعد ال 24 ساعة

يقول كلام حب ويجيب هدايا

بالعكس بقي الرومانسية هي ان الواحد

يقول الحاجة اللي حاسس بيها ف الوقت اللي حاسس فيه

مش عمال علي بطال

بجد بيبقي ليها طعم تاني

انا الحمد لله الرومانسية دي حسيت بيها كتيييييير

مع صحباتي واهلي

انا فاكرة من كام يوم حسيت اني بحب آلاء اووي

وحسيت بجد بالحب ده جدا

مترددتش لحظة في اني اقولها:

آلاء(i luv u)

ياااااااااه شعور حلو اوي لما تحس انك بكلمة ممكن تسعد

حد بيحبك فعلا

ويااااااااااااااه لما الواحد بيدخل السرور علي قلب مسلم

وبردو النهارده روحت لنهي صاحبتي ف سنة تالتة

وحسيت انها كانت وحشاني اوووووووي

مترددتش لحظة في اني اقولها والله يا بنت يا نهي انتي وحشتيني موووووووووووت

بجد فرحت اووووووي لما ضحكت لي

وضحكتها بصراحة كان باين انها فرحت فعلا لما قولتلها كده

كمان انا عرفت بجد مدي قيمة الاحساس ده اوي

لما لاقيت اعز صديقاتي بسكوتة كنت باكلمها ع النت

وبعدين فوجئت بيها بتصل بيا ع الموبايل

ف باقولها في ايه ف قالت لي ردي بس ليا

رديت واول حاجة قالتها لي :

انا بس كان نفسي اسمع صوتك

بجد بجد هي متتصورش اد ايه السعادة اللي انا كنت فيه

هي دي الرومانسية فعلا!!!!!!!!!!!


ياااااه بقي علي بقية الاغنية


بيقول فيها ايه:


جوايا ليك كلام كتير نفسي اقوله


ده انت عندي حلم اااه لو بس اطوله


اااااااه لو الايام تاخدني من مكاني


لحد عندك وألمسك واخدك ف حضني

وانسي كل الدنيا بعدك مش كتير لو


قولت فيك قلب واحد مش كفاية ف حبي


ليك ده انت محتاج ألف قلب يحس بيك


قلب يعشق بس صوتك

قلب يتأمل سكوتك


قلب تاني عشان عينيك


شوف بقي كام قلب لما يجي

يوم وألمس ايديك


بجد اغنية رومانسية جدااااااا

بالنسبة للصورة: صورة القمر اللي علي شكل

قلب ومنعكس صورته ف البحر بجد صورة رومانسية
جدا ف قلت احطها

وبالنسبة لصورة الوردة شكلها رومانسي اوي
ف قلت احطها بردو



كان نفسي اكتب البوست ده اوي

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

عزيزتي...

فعلا الرومانسية لما تكون موجودة في حياتنا بتديها طعم حلو

والرومانسية فعلا مش معناها 24 ساعة كلام حب وعواطف

الرومانسية احساس..تفاهم..مودة
افعال واقوال مع بعض..مش كلام وبس

ربنا يسعد ايامك

تحياتي

أمنية يقول...

ربنا يخليكي يا هموستي

ربنا يسعد ايامنا جميعا يارب

غير معرف يقول...

قرأت كلمات الأغنية دي ف توقيع لحد من الناس على شمساوي... واتأثرت أوووي...

زي ما قلتلك:)

أحسن والله إن الأغاني حرام هي والأفلام..

بتخلي الواحد ضعيف أوي..
واحد حبيبته سابته والتاني مش عارف ماله... وكله حزين ومتضايق... طب وانا مالي بالعالم الحزينة دول...

خليني مع اللي بيحبني:) وفي الحلال بردو.. عشان ربنا يبارك..

(تعليق رخم ها؟)

Asmaa يقول...

عارف حضرتك ان الشخص اللي كان كاتب الاغنية في توقيعه في شمساوي دا يبقي انا :D

بس هي بجد بجد اغنية جميلة اوي