الأربعاء، 28 يناير 2009

نظرة من عينيك لعنيا!!!!

نظرة من عينيك لعنيا نظرة
بتخلي الزمن يوقف بيا
نظرة ممكن اغير بيها الدنيا ديا
نظرة حلوة بريئة شقية
نظرة حسيت فيها بكل الوان الحنية
وقتها بس صدقت.............
ان ممكن ابقي ليك وتبقي ليا

النظرة دي رجعت بيا الزمان

فكرتني بنفس المكان.....
فكرتني بكل همسة حب ليك مع الالحان
فكرتني بكل لمسة من ايديك حسيت فيها بالامان

النظرة دي...خلت فرحتي
زي فرحة طفل صغير بيوم العيد
خلت قلبي يغني يقول........
من يوم ما عرفتك
وانا حاسس اني هعيش العمر سعيد
وحبي ف قلبي بيكبر يوم عن يوم ويزيد
اوعي ف يوم تبعد عن قلبي تاني
وتخلي نار الشوق واللهفة ف قلبي تقيد



ده انت الحب والامان
وانت اللي هيعوضني
عن كل اللي كان
وانت اللي قلبه مليان حنان

وانت اللي هسلمه نفسي اكيد .......



هناك 7 تعليقات:

leila يقول...

أسعد الله أيامك وأوقاتك ورقك بالحب الابدي في طاعته

ما أجمل كلامتك وماأرقها

جزاكِ الله خيرا

barbie girl يقول...

باين عليكى بتحبى اوى.. ربنا يجمعكم مع بعض فى الحلال ان شاء الله

أمنية يقول...

شكرا ليلي ....ربنا يخليكي يا جميل

باربي ...شكرا يا حبي علي ردك
بس عاوزة اوضحلك حاجة...انا لسه ربنا مكرمنيش باحساس الحب

انا بس حساسة موووووووت ف باتاثر اووووووووي وساعات كمان بكتب تاثرا باصحابي

شكرا يا حبي

safa7_karmooz يقول...

زمان اصحابى كانوا يفتكرونى مجنون لما كنت اتغزل فى حبيبتى وهى لسه مكنتش جت ولا عرفتها اصلا ^_^ ..

الكلمات معبرة..

وربنا يرزقك ان شاء الله باللى يملى عليكى دنيتك..:)

Semsema28 يقول...

احساسك جميل اووووووووووووى

وعارفه ان شاء الله لما يجيلك نصيبك وتحبي حد يستاهلك بجد

هطلعي كلامك اجمد من ده مليون مرة

ربنا يكرمك يا حبي

غير معرف يقول...

الله على كلامك بجد حلو أوى أوى

الإحساس خدنى لبعيييييييد
تحياتى

غير معرف يقول...

يا سيدي يا سيدي عالكلام الجميل

تسلم ايدك يا منمونتي