السبت، 14 أغسطس 2010

ايمي...اصلها بتفرق



ف الاول الكلمات دي الكاتب اللي كتبها بجد احييه عليها

الكلمات دي مش مجرد مكتوبة عشان تكون احن يتغني بين راجل وست


لاء الكلمات دي بجد منطبقة علي ايمي انتيمتي...بجد كل كلمة انا حاسة بيها انها

اتعملت مخصوص عشانها....

انا لو اتكلمت وحكيت عن انتيمتي وازاي كل كلمة بتحكي عليها مش هحتاج مدونة

لاء انا هحتاج عمر بحاله بس انا هكتفي بالصورة دي ...

صورة ايدي وايديها...يمكن ناس كتير تستعجب وتقول ايه ده

بس بجد الجزء ده من الصورة بيعنيلي كتير اوووووووووي

ومعناه عندي كبير اووووووووووووووووووي


ربنا يخليكي ليا يا احلي ايمي ف الدنيا

بجد انا بصلي شكر لربنا انك معايا ف دنيتي

ربنا يخليكي ليا ويكرمك ف حياتك وييسرلك كل امورك يارب


واسيبكم مع الكلمات الرائعة اللي انا حاسة كل جزء فيها تجاه ايمي

وبهديها كل كلمة وكل حرف فيها ...بحبك اووووووووووووووووي

ويارب نفضل مع بعض علي طول يارب

قدرى إختارلى اكون ليها وانا سلمت وقلبى إختار

شوفت الجنه فى عنيها إزاى اسيبها وأعيش فى النار

أصلها بتفرق فى حياتك واحده

من اول ما تعيش وياها تلقاها معاك ملهاش بديل (فعلا ملهاش بديل)
أصلها بتفرق وانا عاشق واحده وبحب ودايب فى هواها
وعيونها فى ليل الغربة دليل


حبها فى قلبى ودى اجمل واحده(حقيقة مؤكدةانها اجمل واحدة)

ملقتش جمالها فى ولا واحده والله ملهاش بديل
أصلها بتفرق فى الشوق والوحده


فى حياتى وهى هنا معايا الدنيا بحالها مابتسعنيش(اه والله بتبقي الفرحة مش سيعاني وانا معاها ببقي طايرة م السعادة يكفي اننا بننسي الدنيا لما بنشوف بعض)


أصلها بتفرق وانا روحى فى واحده

وبفكر ليل ونهار فيها والشوق بيزيد مبينتهيش
حبها فى قلبى ودى اجمل واحده


ملقتش جمالها فى ولا واحده

والله ملهاش بديل

أصلها بتفرق فى حياتك واحده
من اول ما تعيش وياها تلقاها معاك ملهاش بديل


أصلها بتفرق وانا عاشق واحده

وبحب ودايب فى هواها وعيونها فى ليل الغربة دليل
أصلها بتفرق من واحده لواحده


فى واحده تنساها بواحده وواحده مبتتنسيييش(عمري ف حياتي ...لان اللي زيها مينفعش يتنسي ده اذا كان في منها اتنين ف الدنيا اصلا)

بحبها اوي يارب...يارب احفظها واحميها وخليهالي واهم دعوة بجد
ديم علينا النعمة الحلوة اللي ما بينا دي والمحبة الجميلة اللي ف قلوبنا لبعض

اللي اذا قولت عليها حب ابقي بجد موفتش المشاعر حقها لانها تخطت الحب بمراحل
يارب خليهالي وييسرلها كل امورها وخليك معاها يارب ....بجد بحبها

ايمي ....حقيقي اني احبك ف الله :)

هناك 4 تعليقات:

bebo يقول...

bgad 7elwa awyyyy,,,w rabina yi5alikooo l ba3d wlla yi7remkoo min ba3d abdan,,w isa tefdalooo asdka2 w e5wat tool el 3omr,,w tet2ablooo isa fi el gana b2izn allah

أمنية يقول...

ميرسي يا ابراهيم...الف شكر بجد :) جزاك الله كل خير يارب

Unknown يقول...

ربنا ما يحرمكمش من بعض يا أمنيــة ..

emy يقول...

عارفة يا منمن بجد مش لاقية كلام اعبر بية عن احساسى دلوقتى..والله انتى نعمة من ربنا ليا..والحمد لله ان انا بقيت صاحبتك انتى..انتى الانسانة الطيبة جدا الجدعة جدااااااا..وقت الشدة بلاقيكى اول واحدة قصاد الباب..ويوم ما بضعف او بقع.. الاقيكى بتقوينى.. ولما بفرح بتكونى دايما معايا وكتييييييير بنسى حاجات والاقيكى بتفكرينى بيها وتقوليلى خلى بالك لازم تعمليها..ربنا يخليكى ليا يا احلى منمن..وتؤامتى العزيزة..وربنا يكرمك ويفرحك دايما...وتكونى دايما فى احسن الاحوال ان شاء الله...
وحقيقى انتى ماتعرفيش انتى اثرتى فى حياتى اد اية...بحبك اوووووووووووووووى يا تؤامتى