السبت، 1 يناير 2011

"بسكوتة "

واخر بوست ف اول يوم ف 2011 هيكون عن
"بســـــــــــــــــــــكوتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة"
وده اسمك عندي ف الموبايل ... زي مانتي عارفة يا قطتي
صديقتي الصدوقة...بجد بجد جوايا كلام كتييييييييييييير يارب اعرف اقوله
سألتيني مرة انا بالنسبالك ايييييييه؟؟؟ ورديت قولتلك ينفع مجاوبش دلوقتي ....بس ببساطة
انتي اختي اللي بفتخر بيها جدااااااااااااااااااااااااااااا....وقفتي جمبي وقفات بجد......وقفات ف وقت انا كنت مهدودة فيه
بحب اترمي ف حضنك اوووووووووووووووووووي ......بحس بجد حضن اختي الكبيرة.....ياسمين انا بحبك جداااااااااااااا
يمكن في اوقات كتير مش بنتفاهم...وبينا اختلافات كتيييييييييييييييييييييير.....بس بحبك جدااااااااااا.....بقدرك وبحترمك اوووووووووووي
يمكن بنبعد اوقات كنير بس انا عمري ما نسيتك ابدا
اخت وصديقة .....انتي الصديقة اللي بترشدني دايما لكل خير ...بتوجهني للصح....علي طول بتنصحني لحاجات كتير
اي نعم ممكن معملش بيها :D بس بفضل فاكراها وبتعلم منها ....ياسمين ...مش عارفة ليه الكلام بيتوه مني بجد
بس حقيقي انتي حد نادر اوي اليومين والف شكر لربنا انك معايا وف حياتي......ربنا يخليكي ليا ونفضل سوا مع بعض طول العمر .....
ربنا يديم المحبة بينا ....من اكتر العائلات اللي فيها حياتي شوفتها محترمين وفيكم جدعنة بجد الله اكبر
ربنا يحفظكم كلكم يارب ويحميكم ويخليكي ليا يارب وافرح بيكي قريب يا احلي ياسمين دخلت حياتي واحلي ياسمين هتفضل ف حياتي
...وبكده يكون اخر بوست كتبته ف اول يوم ف 2011 .....بحبك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا......وربنا يخلينا لبعض يارب :) :)

ليست هناك تعليقات: