الثلاثاء، 6 سبتمبر 2011

فراغات صادمة



زمان وانا صغير كنت بحلم ابقي كبير 

تعب القلب واتحير من الدنيا

وم المشاوير...ولما كبرت قلت 

ياريت ما كنت حلمت ولا اتمنيت 

ياريــــــــــــــــــــــــــــــــــــت :( 

**************************

فرحت اوي لما قالتلي  : 



ربنا يجازيكى كل خير على الادعية الى قولتيهالى 

ف وقت شدتي 



 الحمدلله

يارب ابقي كده دايما ف تظركم واعملها لوجه الله 

ولأي حد عاوز الادعية دي هي : 
( اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عمن سواك ) 
(اللهم ارني الحق حقا وارزقني اتباعه وارني الباطل باطلا وارزقني اجتنابه)
(لا حول ولا قوة الا بالله ) 
(حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم) 


******************************

ليه دايما بعرف انصح الناس ...وابقي فاشلة اوي 

كده مع نفسي .؟؟؟؟

ليييييييييييييييييييه؟؟؟

*****************************

يارب انا تعبانة اووووووووووووووووي 

يارب نفسي ارتاح ....عارفة انك الوحيد 

اللي بايدك تريحني...يارب وثقت فيك 

تريحني وتفرجها من عندك يارب 

*************************
ازاي ابقي تعبانة اوووووووووووووي كده 

واعرف امثل اني كويسة اووووووووووي كده 

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب 

***************************
كل حاجة قولتيها النهارده وجعتني 
اوووووووووووووووووي
ازاي الكلام كان بيوجع كده
ربنا يريحلك قلبك عشان
متفضليش موجوعة كده
وانا مش ف ايدي حاجة للاسف
ربنا يرشدك للخير والصواب يارب

********************************

ليست هناك تعليقات: