الأربعاء، 28 سبتمبر 2011

وجع بعد وجع


بغض النظر عن كل حاجة  بمر بيها 

اعز اصحاب علي قلبنا...اتنين تؤام 

اخوهم توفي النهارده...من الصدمة معرفتش انطق

صدمتي كمان انهم امبارح كانوا موجودين مع باقي اصحابي

وضحك وتهييس وتهريج...انا اللي معرفتش اروح اقعد معاهم شوية

بس كنت عارفة ان كلهم بخير 

اخوهم كان سليم...مكنش تعبان....ف العشرينات

قلبي واجعني مليون مرة اكتر ماهو موجوع بيليون مرة قبل كده 

قلبي واجعني  علييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييهم

في ناس ف حياتي مبعرفش انام وانا حاسة انهم موجوعين 



او حتي ان ضحكتهم غايبة عنهم 

ف مابالك انا عارفة وواثقة ومتاكدة....ان دموعهم مغرقاهم 

الاتنين دول بالذات بجد ....بعزهم اوووووووووووووووووووووي 

غاليييييييييييييييييين عندي جداااااااااااااااااااااااااااا

ياما ياما ياما ....لما كنت مضايقة ....كانوا بيتشقلبوا عشان افك 

وارجع لطبيعتي ....ويبدلوا مودي الوحش ....بمودي اللطيف 


كتييييييييييييير اووووووووووووي رسموا ضحكة علي وشي 

انا مخنوووووووووووووووقة اووووووووووووووي انهم موجوعين 

انا مش معترضة علي امر ربنا .......ربنا استرد امانته 

وكلنا لينا ميعاد ....بس انا زعلانة ع الوجع اللي جواهم ....

واللي انا مهما حسيت بوجع مش هيجيي ....ولا واحد من مليون من وجعهم 

مش عارفة اقول حاجة اكتر من ....ربنا يصبركم اوووووووووي 

ويغفرله ...ويرحمه ....ويكون ف مكان احسن من الدنيا 


يارب ....عشان خاطر حبيبك النبي ...انا تعبت اوجاع :( 

مش عايزة ايماني يخلص .....عشان عارفة انه لو خلص 

هخسر دنيتي وآخرتي :( 

يارب 

هناك 4 تعليقات:

kmhmhgfd يقول...

الله يرحمه .. ربنا احق بيه من اى حد
طبعا لازم يألمك خصوصا انهم كانوا اصحاب كلوووز ليكى اوى ادعيلهم ربنا يصبرهم وربنا يصبرك انتى كمان وده اكتر وقت هما محتاجين فيك روحى انتى كمان اتشقلبى عشان تخففى عنهم

وان ربنا لما بيحب لاعبد بيبتليه عشان يشوفه هيصبر ولا لا
مش تقولى تفقدى ايمان وتفقدى دنيتك واخرتك
بالعكس سيرة الموت بتخلينا نفوق ونمسك فى اخرتنا اوى
ونحاول نخلى حلوة وصح اكتر
والله زعلت عشانك
عارفة دخلت مدونتك ليه .. لان اسمك امنية

كده بقا احنا تووينز ف الاسم :)

أمنية يقول...

يعني مش عارفة اقولك ايه غير ان ليا الشرف دخولك المدونة وتعليقك كمان

نصيحتك غالية عليا اوووووووي

تقبلي تحياتي...ارجو تشريفك لي دوما :)

عمرو فكرى يقول...

البقاء لله وحده

أمنية يقول...

ونعمة بالله يا عمرو :)

الحمدلله علي كل شئ