الجمعة، 1 فبراير 2013

"مهماكان امبارح مليان حاجات بتوجع وبكرةمليان حاجات تخوف الحياةلازم تستمر"




المسلسل كله كوم .....والجزء ده بالذات كوم تاني خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص 
وخصوصا اللي هيبقي باللون الأحمر

"يمكن لأني حسيت بالجزء ده اوي....يمكن لانه لمسني جدا...يمكن لأني شوفت نفسي ف الجزء ده بالذات" 


أحلام : " اما انا اتفاجئت بـــ الاس ام اس ...اللي علي الموبايل من عاصم...بيقولي فيها انه وصل القاهرة ومسافر بكرة امريكا ...وانه نفسه يشوفني ويودعني قبل ما يسافر ....وطبعا ماروحتش اقابله .....لانه كان مُصر يلعب معايا نفس اللعبة ...ان ف اللحظة اللي بكون فيها قربت انساه ....بيطلع ويهد لي كل حاجة عملتها " 

"لكن شئ مش مفهوم خلاني روحتله عند البيت.....ووقفت بعيد عشان اشوفه ....يمكن اكون كنت محتاجة اقفل الموضوع وبالشكل اللي يعجبني ....يمكن وحشني .....او يمكن خايفة يوحشني...يمكن حبيت ابص عليه بصة اخيرة قبل ما اقلب الصفحة....وادور علي صفحتي الجديدة" 

"برغم كل النجاح اللي حققته ...كنت لسه موجوعة من "عاصم" وخايفة منه.....كنت حاسة ان عاصم "نقطة ضعفي"....اللي "عمري ماهعرف اعالجها" وده اللي كان (مخوفني اوي)" 

"مهما كان امبارح مليان حاجات بتوجع ....ومهما كان بكرة مليان حاجات تخوف....الحـــــــــــــــــــيـــــاة لازم تستمر"


ليست هناك تعليقات: