السبت، 1 مارس 2008

انهياااااااااااااااااار!!!!!!


مش عارفة محتاجة اكتب البوست ده جدااااااااااا

بجد حاسة اني بأنهار

بأنهار بمعني كلمة الانهيار.........

يمكن في كذا حاجة بتشجعني ف اني مستسلمش

بس بردو مش قادرة

قدرتي ع الاحتمال خلصت

حاسة ان دي النهاية خلاص

بابا وماما النهارده كانوا بيكلموني ف كده

وبيقولولي ايه ده انتي عمرك ما كنتي ضعيفة

طول عمرك قوية وبتواجهي اي مشكلة بشجاعة

وقوة وكمان قالوا لي فين ايمانك بربنا

فين امنية اللي مؤمنة بربنا

ودايما ف لسانها انا واثقة ف ربنا وثقتي ف الله

ملهاش الحدود انا بجد عارفة شعورهم واد ايه خايفين عليا

بس كل يوم ف الكلية باحس اني باندم كتييييييييييييير

عن اليوم اللي قبله


انا عارفة ان ممكن همس تزعل مني في كلامي ده

بس صدقيني انا جوايا لخبطة فظيعة ما بين اني

عندي حلم وما بين اللي بأواجهه دلوقتي


هتقوليلي طبعا دي مصاعب لازم تواجهيها

عشان توصلي لحلمك

عارفة والله

بس كمان حاسة اوووووووي

بالانهيار ........................

بس كمان واثقة ف ربنا انه هيفكها عليا

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب




نويت اعمل حاجة النهارده يمكن باعملها كل فترة

بس النهارده هارجع اعملها تاني

احكي لربنا

وابكي كتييييييييييييييييييييييييييييييييييير

وان شاء الله ربنا هييسرلي اموري


عاوزة بقي دعواتكم معايا

بجد انا مدمرة .......


همس متزعليش ....كان نفسي اكتب كلام يفرحك

بس اعذريني



ووعد مني هارجع زي الاول

بس محتاجة وقت ......


دعواتكم بقي اني ارجع بسرعة


(*اللهم انك عفوا كريما تحب العفو فأعفو عنا*)


اميييييييييين يارب العاااااااااااالمين


ليا عودة لتكملة البوست ......

ليست هناك تعليقات: