الجمعة، 14 مارس 2008

نفسي اقولك !!!!!!


من كام يوم واحدة صاحبتي كانت بتسمع اغنية علي موبايلها

ف جه ف بالي اسمعها انا كمان


الاغنية بتقول :


نفسي اقولك ع اللي بيا

نفسي اقولك كلمة واحدة


انت داري بشوق عينيا

متجاوبش ثانية واحدة


سيبني اقولك م الكلام

حاجة توصف اللي بيا


ولما اخلص فيك غرام

ابقي رد انت عليا


انت مهما تقولي ايه

مش هاصدق غير عينيا



دايب ليلة باناديك

دايب وانا باهواك

جوه قلبي انا ليك

حب عشته معاك


حبيبي بعد حرام

جوه قلبي غرام

ولما عيني تنام

بردو باحلم بيك



ايوة دايب قلبي فيا

ايوة دايب شوق ونار

ثانية واحدة تغيب عليا



ايوة انا محتاج لحضنك

ايوة انا محتاج اليك

نفسي اعيش العمر جنبك

نفسي اشوف صورتيف عينيك




بجد اغنية رومانسية موووووت

حلوة جدا


مش عارفة وانا باكتب البوست

جت ف بالي كذا اغنية


من ضمنهم اغنية بين ايديك


الاغمية بتقول


بين ايديك انا بانسي روحي

بين ايديك

صعب اعيش ف الدنيا ديا

الا بيك


كل يوم بيفوت عليا

حبي ليك بيزيد شوية



مكانك جنب مني

اوعي ليلة تغيبها عني



معاك رجعت لي تاني

حياتي ودنيتي

معاك باعيش حبيبي ف الدنيا

جنتي

وياك شفت بعيوني طريقي وسكتي



ماليش غيرك حبيبي

معاك حاسة بأمان

وطول ما انت معايا

مابأخافش من الزمان

محتاجة ليك حقيقي

قرب مني كمان



بجد الجزء ده روعة موت




معاك رجعتلي تاني

حياتي ودنيتي

معاك باعيش حبيبي

ف الدنيا جنتي

وياك شفت بعيوني

طريقي وسكتي



يااااااااه كأنها كانت مش عايشة قبل ما تقابله



بجد بجد روعة


احساس حلو اوي


ربنا يرزق الناس كلها وتحسه ياااااااارب




هناك تعليق واحد:

Asmaa يقول...

جميلة اوي اوي الاغنية يا امنية فعلا

انتي كده شوقتيني اني اسمعها

قوليلي مين اللي بيغنيها و اسمها ايه عشان انزلها واسمعها