الاثنين، 17 مارس 2008

بحبهم اوي !!! ربنا يخليهم ليا !!!


بجد بجد الحمد لله عليهم جدااااااااا
اصحابي بجد شوية اصحاب جامدين جدا
عاوزة اقول حاجة من اجمل ايام حياتي
كان النهارده فعلا
كان يوم روعة..... كل حاجة فيه كانت حلوة
سواء المحاضرات اللي اخدناها او اللي اتكنسلت
بجد الناس دي انا عاوزة اشكرها اوي
عاوزة اقول اني كنت فاكرة ان فترة ثانوي
من اكتر الفترات الحلوة ف حياتي
هي صحيح كانت فترة حلوة اوي ومميزة
بس فترة الكلية مش عاوزة اقول احلي عشان
ممكن اظلم فترة الثانوي
بس فعلا حاسة ف فترة الكلية ان فيها نوع من انواع
التألق بجد فترة حلوة اووووي
يمكن سنة اولي مش كلها حلوة بس كان فيها ايام تحفة
بس بداية من اجازة اولي بجد الايام بقت الحمد لله حلوة
لما نزلت تدريب اتعرفت علي ناس كويسين واصحاب بجد
وفعلا يتقال عليهم اخوات بمعني الكلمة بغض النظر عن اي
زعل ممكن يكون حصل ف يوم من الايام
الناس دي بجد قضيت معاهم شهر تدريب من اجمل شهور حياتي
وهما (نجلا وكريم واسلام )
وفي ناس تانية كانوا بيتدربوا معانا بس
مكنش لينا علاقة اوي بيهم
وهما (ايمان وندي ومحمد ومحمود والشيماء)
بس الاقل كنا بنتعامل مع بعض بارتياح
مش تكبر بقي ونظام غرور ونفسنة وحاجات كده
والحمد لله في ناس لسه مستمرة معاهم من البنك لغاية دلوقتي
اما بقي اصحاب الكلية ف دول ليهم طابع خاص جدا


انجي سليمان : الانسانة دي بجد بيني وبينها مواقف تحفة
ياما ضحكنا سوا واتخنقنا سوا وحاجات كتير اوي عملناها سوا
بجد ربنا يخليها لي
ده حتي مواقفنا الحلوة اغلبها كاتبينها عشان تبقي لنا ذكري حلوة



انجي حاتم : عسولة وبحبها ولينا ساعات لما بنهرج سوا
بنبقي جامدين اوي ربنا يخليها لي

دعاء حاتم : انا وهي بالنسبة لبعض اصحاب سكشن واحد
وبنش واحد وكل حاجة تقريبا بنتشارك ف حاجات كتير اوووي
بردو ربنا يخليها لي


آلاء عبد الحليم : الحمد لله انا حاسة ان صحوبيتنا هتستمر بعد الجامعة
والحمد لله حاسة كمان اني بالنسبة لها صديقة بجد
بتاخد رايي ف حاجات وانا كمان باخد رايها ف حاجات
ربنا يديم علينا المحبة يارب

آلاء ماهر: دي بقي بجد اول انطباع اخدته عنها انها بريئة وطيبة
وهي عسولة ...... بحب اهرج معاها اووووووووووي



بصراحة هما دول اكتر ناس باقضي معاهم وقتي ف الجامعة
انا الحمد لله عارفة نااااااااس كتير بس دول اكتر ناس
بحبهم اوي
ربنا يخليهم ليا
وباشكرهم ع اليوم بتاع النهارده كان يوم جامد مع انه كان قصير
بس كان هايل ده غير الصور اللي اخدناها سوا
بجد كان يوم اقل ما يقال عنه انه روعة
شكرا بجد يا احلي اصحاب
وان شاء الله يتكرر تاني
بس واحنا فراحانين بانتهاء امتحانات الميد ترم
وربنا معانا جميعا
آآآآآآآآآآميييييييييين


هناك تعليق واحد:

catroz يقول...

ربنا يخليهملك يااارب..

بجد صعب اوىىىى دلوقتى اصحاب بجد ..