الخميس، 11 نوفمبر 2010

الحمد والشكر لك يارب ...احبك يا إلهي


النهارده نزلت اعمل كام مشوار....كنت بخلص ورق ليا ف الجامعة وبنهي كام حاجة كده

اي نعم كان يوم بالنسبة لي متعب متعب متعب ده غير اني كنت زعلانة من ناس بحبهم
كنت زعلانة بجد من جوايا ...بس الحمدلله انتهي نهاية تحفة اووووووووووووووووووووي

بعد ما رجعت ....كنت بعمل شوية حاجات كده ....وفجاة خطرت ف بالي ياسمين....قولت اول ما اخلص
هبعتلها مسج اقولها بجد بجد محتاجالك اوي ونفسي اترمي ف حضنك
بمجرد ما خلصت ....بمسك الموبايل عشان اكلمها لقيتها هي بتكلمني

بتقولي انا تحت بيتك....وطلعت لي ....وحكيتلها ع اللي كان مضايقتي...ارتحت اوووووي لما حكيتلها
مكنتش مصدقة ان ربنا قريب مني اووووووووي بس كنت واثقة فيه جداااااااااااااا
يعني كان ممكن اوي لو مكنتش اختنقت وزعلت مكنتش حسيت اني مشتاقالها كده....

كان ممكن مفرحش كده لما شوفتها ...

.بس بجد بحبك اووووووووووووووووووووووي يا ياسمين ......

ربنا يخليكي ليا ويسامحني علي اي حاجة اكون عملتها ف حقك وزعلتي مني فيها :)
والف شكر يارب علي اي ابتلاء او اختبار بتحطني فيه ...

.والف حمد من عندك علي كل قدرة بتديهالي عشان اعدي الاختبار ده .

هناك تعليق واحد:

ياسمين يقول...

ربنا يخليكى ليا ياامنية يااختى وصديقتى وحبيبتى الى ربنا سبحانه وتعالى اختارهالى بنفسه لله وربنا يديم المحبة والاخوة والصداقة والحب الصادق الى بيجمعنا وحبنا فالله الى محلى حياتنا اللهم ااااااااااااامين :)

وكل سنة وانتى طيبة وعقبال مييييييية سنة وان شاء الله تكون سنة سعيدة يارب عليكى وعلى عائلتك وكل الناس يارب وربنا يحققلك كل الى نفسك فيه اااارب بحبك :)