الخميس، 2 ديسمبر 2010

graduation party & my birthday


19-11-2010
رابع يوم العيد ....اتجمعت انا واصحابي عندي فالبيت ...عشان نحتفل كلنا بتخرجنا ....اي نعم اتأخر الاحتفال كتير...بس الحمدلله ف الاخر عرفنا نظبطها ونتجمع ...اتجمعنا وهيصنا وفرحنا وغنينا سوا ...واتغدينا وضحكنا واتصورنا ونزلت الصور والفيديوهات ع اللاب واتفرجنا عليها...واليوم خلص وكانوا مبسوطين جدااااااااااااااااااااا ومشيوا .....
بس بقيت نظرة شجن وحزن ف عيوني انا وايمي هتفضل محفورة جوة الصور واحنا بس اللي عارفين سببها
كان نفسي اضحك من قلبي اليوم ده ....بس انا عارفة اني هعوضها ....قريب اووووووووووووي ان شاء الله
يوم تخرجك يا ايمي يا حبي يااااااااااااااااااااااارب
شكرا اوووووووووووي لكل اللي شاركوني اليوم ده .....شكرا ليكي يا ياسمين انك كنتي صاحبة فكرة عيد ميلادي
اي نعم كان لسه عليه 3 اسابيع ...بس بالنسبة لي ف وسطكم يبقي ف اي وقت مش مهم...المهم اننا سوا
بجد شكرا اوووووووووووووووي ياااااااااااااا

ياسمين
ايمان
اسراء
سارة
ندي
حبيبة
آية
بجد الف شكر ليكم اوووووووووووووي ...ربنا يخليكم ليا
ملحوظة: فرحت اوي لما وصلتلي من كذا حد (شكرا يا أمنية ياللي كنت سبب ف سعادة كلنا ودايما بتعرفي تجمعينا وتبسطينا)

بس حقيقي انا اللي متشكرة اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي



هناك تعليق واحد:

emy يقول...

الحقيقة انا مش عارفة اقولك اية على اليوم دة فعلا كان يوم جمييييييييييييييييل جدا...كفاية ان احنا اتجمعنا عندك هنسمى بيتك..بيت الامة بتاعنا...او بيت اللمة..

اصعب حاجة لما تكون كل المقومات قدامك عشان تضحكى وتفرحى..تلاقى حاجة واقفة قدامك منعاكى...ومع كل ضحكة تلاقى دموع مستخبية ..
هتفضل فعلا محفورة فى الصور..
بس برغم كل حاجة ..كان يوم حلو الحمد لله..وكفاية انى كنت معاكى..
ربنا يخليكى ليا منمنتى..وياااااااااااااااارب افرح بيكى قريب ياااااارب

مستنية اليوم دة بفارغ الصبر..وان شاء الله يجى بسرعة مع الانسان اللى يقدرك فعلا..عشان انتى طيبة وتستاهلى كل خيييييييير..