الخميس، 4 أغسطس 2011

متطلبات اللاعودة

يمكن الاسم غريب...بس اول يوم رمضان حلمت حلم فيه كلمة عودة

لما صحيت جه ف بالي العنوان ده ...وقولت هكتب تدوينة عليه

رمضان حلو اوووووووي...اي نعم السنة دي جه بسرعة

وليلة رمضان انا اصلا كنت عاوزاه يتأخر شوية

بس بمجرد ما دخلت ف المود...في حاجة حصلت جوااياااااا

استقرار...راحة...نفسي اكمل...نفسي اقرب من ربنا

نفسي اداوم بعد رمضان ع الاذكار...نفسي اداوم ع القرآن

نفسي مرجعش تاني...نفسي اكمل نفس الطريق

نفسي يبقي عندي اليقين بالله بنفس الدرجة دي واكتر

نفسي املك كل متطلبات اللاعودة...الايمان ...الصبر

حب ربنا اووووووووووووووووي

نفسي اقفل علي نفسي كل باب لاي ذنب حتي ولو صغير

نفسي احس من جواياااااااا اني طاهرة اوي ونقية اووووووي

نفسي احس بصفااااااااااااء ورضا ......

نفسي احلامي تتحقق ...نفسي الكام دعوة المهمين اووووي بالنسبالي يتحققوا

نفسي ف حاجات كتييييييير ومش بعيدة علي ربنا

نفسي ابطل حااااجاااااات كتير بتبعدني عن ربنا

نفسي اقربلك يا رب ..... نفسي اموت علي طاعتك

نفسي اعمل عمرة اوووووووووووووي

يارب اكتبهالي انا واهلي وكل حبايبي والمسلمين

يارب نفسي ازور بيتك ....نفسي بس المسه برجلي...نفسي اشوف الكعبة من قريب

نفسي ادعي هناك....نفسي ازور الرسول ....

يارب مش كتير ولا بعيد علييييك

يارب انا بدعيها بقالي شهور....نفسي اوووووووووي

قلبي محتاجها .....يااااااااارب نفسي ارجعلك

بنت خالي الصغيرة...بتقول انا نفسي احضن ربنا

انا مش عارفة يصح التعبير ده ولا لاء....انا نفسي اعيط بين ايديك ياااااااارب

والطبطبة تجيلي من عندك

مش عايزة حاجة من اي حد....

عايزة طبطبتك...وكرمك ...وحنان...وعفوك...ورضااااااااااك

يارب انا عارفة اني لا استاهل ولا استحق كل ده ....بس يارب

اقسم بالله انا ندمانة اوووووووووووووي ونفسي اقرب منك

يارب ارضيني وراضيني وحببني ف الايمان والطاعة

يارب شيل الغشاوة اللي علي قلبي...يارب نفسي ارجعلك

يااااااااااارب ماليش غيرك

يارب اغفرلي وارحمني.....يارب استجب

اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي آله وصحبه أجمعين

هناك تعليقان (2):

safa7_karmooz يقول...

انتى قولتى كل حاجه نفسى ااقولها ...

السنة دى اول سنة انتظن عالتراويح كده لحد اخرها يعنى ...وانزل اصلى فى الجامع اغلب الصلوات يعنى ...

يارب تكون بداية حلوة ان شاء الله :)

أمنية يقول...

يارب من قلبي بجد يارب ...يارب احنا بنحاول يارب شجعنا يارب متخذلناش يارب