الجمعة، 5 أغسطس 2011

ليه بتحبي تلبسي بكعب؟؟؟؟!!!!




امبارح كنا كلنا متجمعين .... ف بنت خالي الصغيرة

عندها 5 سنين .....شافت الشوز بتاعتي....وسألتني

انتي ليه بتحبي تلبسي بكعب؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

قولتلها عشان انا بحب الطول....برغم ان طولي عاجبني جداااااااا

وبرغم اني مش قصيرة ...من وجهة نظري....لاني 160 ...ف طولي

انا بحبه ....بس بحب الكعب بردو

راقبتها ....لقيتها بتلبس الشوز بتاعتي....وعمالة تحاول تمشي بيها

يااااااااااااااااااااااااااااااااه.....فكرتني بأياااااااااااااااااااااام زمان...لما كنت

ألبس شوزات ماما...وخالاتي كمان....عشان بكعب...وابقي معجبة بنفسي

وانا ماشية فيهم

ليه بقي دايما الواحد بيستعجل سنه ....عاوزين نكبر....عاوزين نلبس بكعب

عاوزين نلبس فساتين زي البنات....

عاوزين نعمل ونعمل نعمــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

ولما نكبر.....نقول

"قولت ياريتني فضلت صغير زي زمان"

بس البنوتة دي...عيشتني لحظة...حسيت للحظة ياااااااااه لو كانت بنتي

لو الكائن اللي بيتحرك قصادي ده ...وبيعمل حاجات كنت انا اللي بعملها

زمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااان.....ياتري كان احساسي هيبقي عامل ازاي وقتها

اكيد كانت كلها هتبقي مشاعر مختلطة بس حلوة


هحفظ اللحظة دي جوايا....لحد ما ربنا يكرمني.....

ب (بنتي) "شهد" ان شاء الله

حقيقي وحشاني اوووووووووووووووووووووي يا شهد :)

هناك 3 تعليقات:

safa7_karmooz يقول...

حلو اوى انك بتحلمى ببنتك المستقبلية ...

لو ليكى اخت صغيرة او اخ هتشوفى كل اللى اهلك شافوه معاكى ...ويقولولك كنتى بتعملى كده وتيجى تقولى باستغراب وضحكة انا ؟!!!

ربنا يكرمك ويفرح قلبك :)

أمنية يقول...

آآآآآآآآمين

لا معنديش اصغر...ربنا يكرم واشوف الكلام ده ف اطفالي باذن الله

ربنا يجازيك خير ويرزقك بمثل هذه الدعوة واكثر ان شاء الله

safa7_karmooz يقول...

اللهم امين :)