الأحد، 12 فبراير 2012

ياتري الدور علي مين

جوايا كلام كتيييييييييييييييير اوووووووووووووي ...وبقالي شهر تقريبا عمالة اكتمه

ومش بدخل اكتبه .....معرفش ليه مبقتش احب ابين نهاااااااااااااااااااائي لاي حد اني مخنوقة

او موجوعة....لاء وايه ضحكتي بقت علي طول علي وشي ....مش قادرة اعرف ليه ؟؟؟


"خبر وفاة دكتور ابراهيم " مش صدمني بس ....لاء وجعني اوووووووووووووووووووي

الراجل ده انا استفدت منه كتييييييييييييييييييير اوووووووووووووووووووي ....كتاباته غيرت

كتيييييييييييير ف شخصيتي ..... بجد كتبه عملت جوايا فرق كبيييييييييييييييييييير اوووووووووي

بجد خبر وفاته كان بالنسبة لي صدمة ..... خصوصا اني بقالي فترة بفكر ف الموت بشكل غير طبيعي

حتي كنت ناوية لو سفاح كرموز صاحبة مدونة طرطشة افكار .... كتب البوست بتاع الخميس السري اول امبارح

كنت هدخل اكتب السر بتاعي  بخصوص حوار الموت 

نرجع لخبر الوفاة....انا زعلانة اووووووووي ان دكتور ابراهيم توفي بس فرحانة عشان سايب علم ...هيبقي صدقة جاريه له لحد يوم


الدين .....ربنا يرحمه برحمته الواسعة ويغفر له ويدخله جناته 


ربنا يرحمه ويرحم جلال عامر ...وجميع امواتنا واموت المسلمين 

اللهم آآآآآآآمين 


مش عارفة ...كان عندي كلام كتير ...بس راح :(


كتير بيموتوا الايام دي ...بس ياتري الدور علي مين المرة الجاية ؟؟؟؟

هناك 3 تعليقات:

P A S H A يقول...

ربنا يرحمهم ويرحم أمواتنا جميعاً ويحسن ختامنا اللهم آمين

safa7_karmooz يقول...

السفاح بيحتضر خلاص ونهايته قربت :) ان شاء الله

أمنية يقول...

pasha

آآآآآآمين يارب

safa7

بعد الشر...ليه كده