الاثنين، 24 أكتوبر 2011

مرحلة جديدة 2 ....وشوية حاجات كده بردو :D

مرحلة جديدة....بدأتها من يوم السبت

طبعا مش عارفة احكم اووووووووووووووووي

يعني لسه ف البداية جدااااااااااااااااااااااااااااااااا

ومش عارفة اتبين اي شئ .......بس اتعرفت علي شوية

ناس ...من الواضح انهم شخصيات لطيفة ....مش هقول عنهم

اكتر من كده لاني بطلت احكم علي حد بقالي كتيييييييييييييييييييييير

يعني سمعت اخبار لا تبشر ....بس مازلت واثقة ف ربنا ان اي حاجة

ف الدنيا صعبة ف اولها ...وبعدين الواحد بيتأقلم المهم الواحد يعمل اللي عليه :)

***************************************

ملحوظة علي جنب : انا مش مغرورة....ومش بفتخر بنفسي ولا بتكبر ولا اي حاجة

عشان بس اي حد هيقرأ الكلام الجاي ده مياخدش الفكرة دي .

مبدئيا انا لما بعمل حاجة كويسة او خير ....بعملها عشان ربنا ...عشان انا ببتغي وجهه

وعشان اللي قصادي محتاج فعلا وممكن الحاجة دي تفيده

بالنسبة بقي اني ممكن اقولك علي فرصة شغل ولا ابعتلك كورس ....ولا حتي اقولك

علي اي شئ ...حتي لو حد كان طالب مني اعرف مثلا اسعار حاجة ف مكان

اي طلب ...سواء اللي قصادي طلبه او انا حسيت انه محتاجه ف عملته

بالنسبة لكل ده ...لو انا عملت حاجة زي دي ......انا مش بطلب بعدها يتقالي شكرا

لان الزوق واللباقة والشياكة دي انا مش همشي اعلمهم للناس ...بس ابسط حاجة

مالاقيش الشخصية المعنية بالموضوع بــــتـــتـــنـــك عليا.......والتــــــــــــنـــــــاكــة

واخدة حقها اووووووووووووووووووووووي معها ....لاء وعلي مين : عليا انا

بصراحة يعني انا مزهولة ....بس قشطة


ملحوظة علي جنب : انا بعرف ابقة تنكة كويس اوي ....بس مبحبش استنزف طاقتي 

ف حاجات ملهاش لزمة.....عندي حاجات اهم بكتير من اني اتنك عليكم . 


ملحوظة اخري : اي حاجة بعملها هتعود عليا ...حتي لو كانت كلمة تشجيع لحد محتاجة الكلمة دي 

اصل اللي بيعمل الخير وبدون مصلحة ....ربنا مش بيسيبه ....هيكرمني بإذن الله :) 




*********************************************

 إيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــي

بعشقك + بعشق التوارد اللي بينا .....بحب كل حاجة بينا بجد 

يارب ديم علينا النعمة دي 

وديم عليا نعمة انها تفضب صديقتي وحبيبتي ....واختي 



وكل حاجة 

ربنا يحفظك من كل شر ياااااااااااااااااااااارب 

وييسرلك خطواتك يااااااااااااااااااارب 

ويوفقك ف كل اللي جاي ;) 

احم ....ومبروك عليا وعليكي ....فاهمني طبعا يا نصة  ;) 

********************************************

نظرا للاكتئاب اللي زاد فجاة .....عند كل الناس :) 

محتاجة اتكلم عن الحوار ده ف بوست لوحده :) 

فـــــــــــانــــــــــــــتــــــــــــــظـــــــــــرونــــــــــــــــي 

*******************************************

ليست هناك تعليقات: