الجمعة، 14 أكتوبر 2011

Happy Birthday To You ;)


إيمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو 

14-10-2011

من احلي ايام حيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتي 

اليوم ده عشان ....ربنا رزقني فيه باجمل صديقة بجد 

مش عارفة اقول ايه ولا ايه ولا اييييييييييييييييييه 

بحس ف اليوم ده اني بتولد من جديد...بحس انه عيد ميلادي انا 

مش عارفة اقول حاجة ....بجد بحبك ...وبموت فيكي

ونفسي نفضل سوا دايما 

نفسي افرح بيكي اوووووووووووووووووووووووي

ع الرغم من ان الفكرة دي بترعبني ...ان ممكن حد يجيي يدخل حياتك 

والمفروض بقي ان حياتك بقت ملكه ....

طب ممكن يزعلك....طب يضايقك....ممكن يوجعك؟؟؟

طب انا وقتها المفروض اعمل ايه ...اكيد يعني مش هبقي طبيعية

هحس اني موجوعة ومخنوقة ومقروفة ....ونفسي اخنقه كمان 

انتي مش مجرد صديقة فقط ....انتي قصة حب عمر بحاله

كل حاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجة واحدة بينا 

مش عارفة اعبر عن حاجات كتيييييييييييييييييييييييير 

اوووووووووووووووووووووووووووووووووي 

جوايا....ايمي 22 سنة...يمكن حاجات كتير لسه مش حققناها 

بس طول ما ايدينا ف ايد بعض...هنوصل صدقيني

ارمي ورا ضهرك اي حد يضايقك....بس من جواكي سامحي

امشي علي اتفاقنا ;) 

تعرفي اني من ساعتها...من 3 سنين ...وانا يوميا قبل مانام بشرب مية 

وبحط ازازة جنبي كمان....تعرفي اني ساعات كتيييييييييييييييييييييير 

اوي بفضل اتكلم معاكي وانتي مش موجودة....بتكلم معاكي قبل مانام

وبلاقي الصبح الكلام وصلك....في حاجات بطلبها منك بلاقيكي بتعمليها من غير ما اقول 

بس لمجرد التوارد والرسايل اللي ببعتهالك عن طريق التخاطر

تعرفي انا بجد بحبببببببببببببببك اوووووووووووووووووووووووووووي

ربنا يريحلك قلبك يااااااااااااااااااااااااااااااارب 

ويبعد عنك شياطين الانس والجن  ....وينولك كل حاجة حلوة وخير ليكي ياااااااااااارب

هابي بيرث داي تو يووووووووووووووووو يا أحلي ايمي دخلت دنيتي 

بحبهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا يا جماعة اوووووووووووووووووووووووووي

ربنا يبعد عننا الحسد والعيون 

دي الحاجة الحلوة اللي كنت قولت عليها ف البوست اللي فات 

دي الحاجة الحلوة اللي كنت مستنياها ....كانت ليا انا 

انما انتي لسه ليكي حاجة حلوة تانية ;) 

بحبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــها اوووووووووووووووووووووي

كل سنة وانت طيب ومن قلبي قريب 

والسنة دي معايا ....واللي جاي ويايا 

يا أغلي الحبايب ....ياسكر ودايب

<3 <3 <3 <3 <3 <3 

هناك تعليقان (2):

emy يقول...

ودى احلى حاجة..واحلى كلام وصلنى..ربنا يخليكى ليا يا احلى منمن فى دنيتى كلها..
تعرفى ان انا كمان بقعد اتكلم معاكى..وسبحان الله الكلام بيوصل برضة..بيوصل بنفس التفكير..بنفس الاحساس..ودى نعمة كبيرة علينا..ربنا يديمها علينا ياااااااارب..
وباذن الله ايدينا تبقى فى ايد بعض دايما..فى الدنيا وف الجنة باذن الله..
بحبك اووووووووووووووووووووووووووى..
وطبعا طبعا..انا لسة يوم ميلادى هيكمل..يوم ميلادك يا جميييييييييييييل
مستنياة بفارغ الصبر..عشان نركب القطر سوا..


احبك يا رفيقة دربى

¤¦¤Ebtehal ¤¦¤ يقول...

اووووه ،، انا أتاثرت جدا و شبه دمعت ،، انا سعيده ان في ناس لسه بتحب صحابها من قلبها زيي ، و لسه في ناس بتعبر عن حبها لصحابها ،، سعديه اوي بيكوا يا بنتات ،، و سعيده جدا انكوا سعداء سوا و ربنا يا رب ودي دعوه صادقه من قلبي ان ربنا ما يبعدكوش ابدا ابدا عن بعض و تفضلوا سوا للللللللحد ما يبقي عندكو 1000 سنه =))))

كل سنه و انتي جميله يا ايمي ،، و كل سنه و موني جمبك مخلصه زي ما هي :)))