الخميس، 13 أكتوبر 2011

attack


ع الرغم من اني مكنتش ذاكرت كلمة

وع الرغم من اني متورطة جدااااااااااا 

وورايا حاجات كتييييييييييييييييييييير

بس كان لازم اكدب عليكي واقولك 

اني مذاكرة ....عشان انتي كنتي نفسك تتكلمي 

مكنش ينفع يعني اهتم بالامتحان اكتر منك 

مش مهم...اي نعم انا مضغوطة جداااااااا ناو 

ومش عارفة هخلص امتي :D 

بس ولا يهمك....انا عندي يعني 100 ايمي ...هي واحدة بس ;) 

ع الرغم من اني عارفة ان النار اللي جواكي لسه مبردتش اوي

بس جملتك بعد ما خلصنا كلام 

"ربنا يخليكي ليا يا منمن" 

حسيتها اووووووووووووي كأنك بتقوليلي ...بجد ريحتيني 

ودي بقي عندي بالدنيا .....ادعيلي بقي عشان بجد بجد 



شكله هيبقي امتحان دماااااااااااااار علينا :D 

الليفل دي من اولها لاخرها كان فيها حاجة غريبة

يارب تخلص علي خير ....احساس ان بكرة اخر يوم 

وان الواحد هيبقي فري كده لفترة من الوقت 

احساس لطيف :) 

ربنا يريح قلبك يا إيمي...ويبعد عنك الاذي

ويسدد خطاكي....ويفرح قلبك ويسعدلك ايامك يارب 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين 

كل اللي يعدي من هنا يقول آمين لو سمحتم ^_^ 

**********************************

بالنسبة ليكي بقي : في ايه ؟؟؟؟

اللي عملتيه توداي كان كفيل يفضحك بجد !!!!

وللأسف انا عنيدة....وحطيتك ف دماغي

So 

Be Aware Of Me 

عشان صدقيني انتي اللي هتخسري ف الآخر 

وبما ان بكرة آخر يوم.....ف ياااااااااارب يعدي معاكي علي خير

عشان بس افضل سايبة ذكري حلوة :) 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين يارب 

**********************************
حاسة اني تحت ضغط كبيييييييييييييييييييير

وخوف اكبر .....ربنا ييسر 

بجد احساس فظييييييييييع 

pressure and panic attack 

بس ربنا بيهون
 

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب 
*********************************

في حاجة حلوة انا مستنياها بعد كام يوم 

سوف اعلن عنها قريبا 

ومن هنا لوقتها 

انتـــــــــــــــــــــــــــظرونــــــــــــــــي ;) 

*********************************


ليست هناك تعليقات: