الثلاثاء، 18 أكتوبر 2011

نفسي يغمي عليا...مش عايزة احس بحاجة...يارب ارجوك :'(


اليوم من اوله كان جميل جدااااااااااااااااااااا 

علي الرغم من اني نزلت مخصوص عشان 

اعمل حاجة معينة ومتعملتش ...وتقريبا مفيش نصيب يعني 

انها تتعمل ع المدي القريب....بس بردو الحمد لله 

ويشاء ربنا اني اشوف اتنين من اصحابي 

بجد قلبتوا لي اليوم ....يخربيت الضحك ....كان يوم حلو بيكم 

حكيكي اتبسطت برؤيتكم جداااااااااااااااااااااااااااااااا

**********************************

من اكتر الحاجات اللي خنقنني ....سؤال ساندي : 

هو مفيش حاجة جديدة ...؟؟؟؟

علي اساس ان كان في قديم ....وعلي اساس اني 

لو بعد الشر اتخطبت او اتجوزت ...هخبيه مثلا !!!!

بطلوا الاسئلة دي بقي ارجووووووووووووووووووكم 

*********************************

اخر اليوم .....بمعني الكلمة فكرتوني بكل حاجة 

حرام عليكم ....ليه كده ....وبالنسبة للفرحة 

اللي قولتيلي بيها الخبر 

انتي فعلا مش حاسة اني بتوجع؟؟؟؟

فعلا يعني ؟؟؟؟

حرام عليكوا ....ازاي مش حاسين بالوجع اللي جوايا ده 

انا مش عارفة ابطل عياط  من ساعتها 

بدعي ربنا من كل قلبي يغمي عليا لحد الصبح 

مش عايزة احس بحاجة ف الحياة

كفاية كده ....اليوم كان حلو جداااااااااااا 

واتقفل قفلة سودا ....كان نفسي يفضل حلو للآخر 

والله يارب انا مش معترضة علي حاجة 

بس انا تعبت اوووووووووووووووووووي 

تعبت ومش لاقية حاجة واحدة مهونة عليا 

كل ما افرح شوية او حتي ابتسم 

الاقي اي حاجة ف الدنيا تعكنن عليا 

بس المرة دي العكننة جت شديدة 

حرااااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكووووووووووووووووا بقي 

*********************************

يارب 

يارب 

يارب 

********************************

مش عارفة اكتب تاني مع ان جوايا كتير 



من كتر العياط .....والله ما قادرة اتخيل 

انتوا ازاي مش مستوعبين اني موجوعة 

ومجروحة وان الموضوع مينفعش يعدي عليا كده 

الغريبة الاسلوب اللي قولتيلي بيه الخبر

يارب سامحهم 

****************************

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

صباح الغاردينيا أمنيه
رغم اني مش بعرفك
بس من كلامك حسيت قدايه تعبانة
وكل الي حقوله ماتخليش الاحساس
دا يسيطر عليكي ويوجعك اكتر
وحاولي تبتسمي وتبصي لبكرة
واكيد بكره حيكون اجمل"
؛؛
؛
دعواتي ليكي
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

أمنية يقول...

صباح السكر يا ريماس

الحمدلله ...النهارده انا احسن

بس صاحية حاسة ان حد ضاربني ف عيني بعد وصلة العياط بتاعة امبارح دي

هههههههههه

اكيد يا حبي ....انا بقول يارب

وواثقة ف ربنا ان بكرة اجمل

بس ساعات قدرة الواحد بتخلص

شكرا يا قمرتي علي اهتمامك وذوقك

بجد اسعدتيني :)